JAK ZVÝŠIT IMUNITA DÍTĚTE? POZNEJTE 9 ZÁKLADNÍCH POTRAVIN

0
Rate this post

Péče o dětskou imunitu přirozenou cestou má zásadní význam pro jejich zdraví. Přijďte se podívat na tipy, jak zvýšit dětskou imunitu! Péče o dětskou imunitu přirozenou cestou má zásadní význam pro jejich zdraví. Přijďte se podívat na tipy Club Quindim, jak zvýšit dětskou imunitu!

V hlavách matek a otců ve službě je neustálé pátrání po tom, jak zvýšit imunitu dítěte. To je ještě intenzivnější, když čelíme mimořádné situaci, jako je pandemie nového koronaviru.Nejen s touto pandemií, ale s jakýmikoli jinými chorobami, které by mohly využít nízký imunitní systém.

Pokud tedy chcete imunitu svého prcka nechat nahoře, vězte, že některé potraviny mohou v tomto ohledu hodně pomoci. Poznejte, které to jsou, a doplňte jídlo co nejdříve!

NECHÁVAJÍ POTRAVINY NA POSÍLENÍ IMUNITY DĚTI IMUNITNÍ VŮČI JAKÉKOLI PATOLOGII?

Strava a výživa jsou důležité pro podporu a udržení dobrého zdraví nejen v dětství, ale i po celý život člověka.Ne. Je fakt, že některé potraviny na zvýšení dětské imunity mají vliv na zdraví těch nejmenších. To bylo vědecky dokázáno, ale to neznamená, že nikdy neonemocní.

Ve studii Essential Role of Vitamin C and Zinek in Child Immunity and Health, publikované v Journal of International Medical Research, došlo k závěru, že strava a výživa jsou důležité pro podporu a udržení dobrého zdraví nejen v dětství, ale také v průběhu celého lidského života. život.

Zejména v dětství má nevhodná strava s nedostatečnou hustotou mikroživin za následek poškození fyzického růstu, duševního vývoje, imunitních funkcí a zvýšené riziko budoucích chronických onemocnění.Jiná studie, The Effect of Nutritional Elements on the Immune System, zjistila, že adekvátní a vyvážená výživa je nezbytná pro zdravý růst a vývoj a že roli výživy v imunitním systému nelze ignorovat.

Také říká, že některé nutriční prvky, jako jsou proteiny, antioxidanty a zinek, mají zvláštní přínos pro imunitní funkce a že poskytování těchto nutričních prvků prostřednictvím přírodních potravin zabraňuje tomu, aby člověk měl vedlejší účinky nadměrného užívání.

To jsou jen některé ze studií, které se touto problematikou zabývají a s patřičnou vědeckou podporou dokazují, že existují potraviny na posílení imunity, které mohou dětskému zdraví přinést mnoho výhod.Vyvážená a zdravá strava plná potravin pro imunitu však snižuje pravděpodobnost, že onemocní nemocemi, ne že by proti nim byli absolutně imunní.

Přesto, pokud se objeví známky zlepšení imunitního systému, zaslouží si maximální úsilí, aby děti měly přiměřenou a vyváženou stravu, která je učiní odolnějšími proti řadě nemocí, aniž bychom zapomněli, že toto vše lze získat prostřednictvím přírodních potravin.Mandle jsou plné vitamínu E a manganu, což je duo, které zvyšuje aktivitu přirozených zabijáckých buněk.

Některé potraviny vynikají svými vitamíny a živinami, což je činí vhodnějšími pro udržení fungování imunitního systému. Je však nutné dávat pozor na termíny, kterými se o tématu mluví.

Koneckonců, když mluvíme například o posílení imunitního systému, doslovným významem by bylo přimět jej, aby fungoval nad jeho kapacitu. Pokud k tomu dojde, může být člověk vystaven většímu riziku rozvoje autoimunitního onemocnění, což není dobré.

Skutečným cílem by tedy mělo být udržení dobré imunity, která pomáhá předcházet infekcím a dalším nemocem. Je důležité, abychom o tom nejprve hovořili, abychom demystifikovali tak relevantní téma.Některé potraviny mohou skutečně pomoci získat a udržet vyvážený imunitní systém schopný plnit své funkce, jako například:

  1. Mandle: jsou plné vitamínu E a manganu, což je duo, které zvyšuje aktivitu přirozených zabíječských buněk, známých jako NK, lymfocytů, které působí při fungování vrozeného imunitního systému.
  2. Jogurt: Jeho probiotika posilují imunitní systém. Ideální je zvolit varianty s malým nebo žádným cukrem, protože tato složka má právě opačný účinek. Jahody, ostružiny, maliny a brusinky: toto ovoce je bohaté na antioxidanty. To znamená, že pomáhají tělu bojovat s oxidačním stresem způsobeným volnými radikály.
  3. Vejce: Díky nízké hladině vitaminu D jsme všichni náchylnější k nemocem a vejce jsou ve skutečnosti jednou z mála potravin, které přirozeně obsahují tento vitamin, který je někdy předepisován ve formě doplňků stravy.
  4. Brokolice: Je to vynikající potravina pro zdraví, protože obsahuje vitamíny A, C a E a také antioxidanty.
  5. Sladký brambor: je bohatý na beta-karoten, živinu, která může zvýšit počet bílých krvinek a tím napomáhat fungování přirozených zabíječů.
  6. Semínka: podávejte například dýňová, slunečnicová a lněná. Když totiž konzumujete širokou škálu semínek, tělo dostává řadu živin, jako je vitamín E, zinek a omega 3 mastné kyseliny, které jsou všechny prospěšné pro imunitu.
  7. Ovesné vločky: obsahují beta-glukany, vlákninové složky, které aktivují přirozené zabijácké buňky.
  8. Losos: bohatý na omega 3, nezbytný pro vývoj mozku. Kromě snížení zánětu, což jistě zvyšuje proudění vzduchu a chrání plíce před nachlazením a infekcemi dýchacích cest.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno